-
Program gradiniță
Luni, Marți, Miercuri, Joi, Vineri – Program administrativ: 6:00 – 18:00
Programul zilnic al preșcolarilor
Repere orare Jocuri şi activităţi liber – alese Activităţi pe domenii experienţiale Activităţi de dezvoltare personală 8:00 – 8:30 Jocuri şi activităţi alese (Joc liber) – Rutină: Primirea copiilor (deprinderi specifice)
Activitate individuală de explorare a unui subiect de care este interesat copilul / activitățí recuperatorii individualizate sau pe grupuri mici8:30 – 9:00 – – Rutină: Micul dejun (deprinderi specifice) 9:00 – 11:00 Jocuri şi activităţi liber-alese (pe centre de interes) Activități pe domenii de experienţiale Rutină: Întâlnirea de dimineaţă (5-15/30 min.)
Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile care urmează (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire etc.)
Rutină: Gustarea (deprinderi specifice)11:00 – 13:00 Jocuri şi activităţi liber-alese (jocuri de mișcare, jocuri distractive, concursuri, spectacole de teatru, audiții literare/muzicale, activități în aer liber, vizite etc.) – Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile liber-alese și, implicit, derularea jocurilor și a activităților recreative, în aer liber (deprinderi igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi motrice, deprinderi de comunicare și cooperare etc.)
Opțional (în cazul în care se derulează, acesta se va desfășura numai pe o singură tură, dimineața sau după amiaza, sau altenativ/pe ture, o dată pe săptămână)
Rutină: Masa de prânz (deprinderi specifice)13:00 – 15:30 Activităţi de relaxare Jocuri şi activităţi liber-alese (facultativ, pentru copiii care nu dorm sau care se trezesc între timp) sau Activități recuperatorii, ameliorative, de dezvoltare a înclinaţiilor personale / predispozițiilor / aptitudinilor – Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru perioada de somn/relaxare (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi de lucru independent etc.) 15:30 – 16:00 – – Rutină: Gustarea (deprinderi specifice) 16:00 – 17:30 Jocuri şi activităţi liber-alese (jocuri pe centre de interes, jocuri de mișcare, jocuri distractive, concursuri, spectacole de teatru, audiții literare/muzicale, activități în aer liber, vizite etc.) Activităţi recuperatorii şi ameliorative, pe domenii experienţiale Activități de dezvoltare a înclinaţiilor personale / predispozițiilor / aptitudinilor Rutine şi tranziţii care să vizeze pregătirea copiilor pentru activitățile liber-alese și, implicit, derularea jocurilor de dezvoltare a aptitudinilor individuale (deprinderi de igienă individuală şi colectivă, deprinderi de ordine şi disciplină, deprinderi de autoservire, deprinderi de comunicare și cooperare, deprinderi de lucru independent etc.)
Opțional (în cazul în care se derulează, acesta se va desfășura numai pe o singură tură, dimineața sau după amiaza, sau altenativ/pe ture, o dată pe săptămână)Program audiențe director
Săptămâna 1,3,5 – Marți și Miercuri – orele 14:00 – 16:00
Săptămâna 2,4 – Marți și Miercuri – orele 10:00 – 12:00Program administrație
Program încasări
Luni, Marți, Miercuri, Vineri – orele 7:00 – 9:00
Joi – orele 15:30 – 17:00
Program secretariat
Luni, Marți, Miercuri, Joi, Vineri – 12: 00 – 16:00
Program cu publicul
Luni, Marți, Miercuri, Joi, Vineri – 12:00 – 14:00
Program contabilitate
Luni, Marți, Miercuri, Joi, Vineri – 10:00 – 12:00 ; 16:00 – 18:00